in

ქართული ბრენდი Spilow საერთაშორისო ბაზარზე გადის

ტანსაცმლის მწარმოებელი ქართული ბრენდის “სპილოუ” პროდუქცია საერთაშორისო ონლაინ პლატფორმაზე Farfetch.com გაიყიდება. Farfetch ლონდონში დაფუძნებული კომპანიაა, რომელსაც ყოველკვირეულად, საშუალოდ, 4 მლნ ვიზიტორი ჰყავს. “სპილოუს” წარმომადგენლების თქმით, მათ Farfetch-დან დაუკავშირდნენ და ბრენდითა და მისი კოლექციით დაინტერესდნენ. Farfetch-ზე “სპილოუს” ოცამდე პროდუქტი გაიყიდება. პლატფორმაზე განთავსებამდე, “სპილოუს” სამოსს ჰონგ-კონგში გზავნიან ფოტოგადაღებისთვის.

გარდა ამისა, “სპილოუს” კოლექცია, პარიზში, ყოველწლიურ გამოფენაზე Play Time წარდგება. “სპილოუ” ნიუ-იორკში მოწყობილ შოურუმსაც ესტუმრება, სადაც ბრენდის სამოსი ერთი თვის განმავლობაში იქნება გამოფენილი. როგორც კომპანიის წარმომადგენლება განგვიცხადეს, “სპილოუ” გერმანიაში ექსპორტისთვისაც ემზადება.

„შვილს“ – სპეციალური ნაკრები ახალშობილთათვის

თბილისში “არასაქველმოქმედო აუქციონი” ჩატარდება