in

მიშელ უილიამსი და ალისია ვიკანდერი ” Louis Vuitton”-ის კამპანიაში

“Louis Vuitton”-მა გლობალური კამპანია “Spirit of Travel”-ის ფარგლებში მოკლემეტრაჟიანი ფილმი გადაიღო.

ფილმის მთავარი გმირი ალისია ვიკანდერი, მიშელ უილიამსი და გველია, რომლის გვერდით დგომა მსახიობებს მოუწიათ. უნებლიედ თუ გამიზნულად, “Louis Vuitton”-ის ვიდეოსიუჟეტი “Dior”-ის და ჯონი დეპის ბოლო სარეკლამო კამპანიის სიუჟეტს წააგავს.

https://youtu.be/WLq7HFkuFp4

არ დაცალო დედამიწა სისხლისგან – კალიფორნიის სოციალური კამპანია

The largest tech conference in Central Asia TechConnect.Tech to take place in Kazakhstan