in

რას უსმენდა საქართველო?! – Spotify-ის აგვისტოს სტატისტიკა

2021 წლიდან მარკეტერი Spotify-ის მედია პარტნიორია

2021 წლის დასაწყისიდან, მსოფლიოში წამყვანი მუსიკალური სტრიმინგ პლატფორმა Spotify უკვე საქართველოს ბაზარზეც ოფიციალურად ოპერირებს. გასული წლის შემოდგომიდან კი მარკეტერი Spotify-ის მედია პარტნიორი გახდა, რის ფარგლებშიც ყოველთვიურად შემოგთავაზებთ Spotify-ზე ქართული მუსიკალური ინდუსტრიის საინტერესო სტატისტიკას. ქვემოთ მოცემულ საინფორმაციო ბარათებზე შეგიძლიათ იხილოთ 2022 წლის აგვისტოს თვის მონაცემები.

 

როგორ გავიგოთ, არის თუ არა კომპანია ფსიქოლოგიურად უსაფრთხო? — 4 სტრატეგია

4 ფსიქოლოგიური ფაქტორი, რომელიც ბრენდის სტრატეგიის დაგეგმვაში დაგეხმარებათ