in

“Spotify”-ს რებრენდინგი

შვედურმა მუსიკალურმა სერვისმა “Spotify”-მ ახალი საფირმო სტილი წარმოადგინა, რომელზეც Collins-ის დიზაინერებმა იმუშავეს.

ცვლილებები ახალგაზრდა თაობისთვის განხორციელდა. დიზაინერების მთავარი მიზანი ტექნოლოგიურობიდან გამოსვლა იყო და პროექტის გასართობი კუთხით წარდგენა. “Spotify”-მ ლოგოს ძირითად კომპონენტად ტალღები აიღო. ლოგო მაქსიმალურად მოქნილი გაკეთდა, რათა სხვადასხვა სარეკლამო მასალაზე იოლად განთავსებულიყო.

ძველი ლოგო

spotify_old_logo

ახალი ლოგო

spotify

spotify spotify2 spotify4 spotify6 spotify9

ლეგენდარული დევიდ ბექემი კაზინოს რეკლამაში

როგორ შევიმუშაოთ წარმატებული ბიზნეს იდეა ?