in

რას უსმენდა საქართველო?! – Spotify-ის თებერვლის სტატისტიკა

2021 წლიდან მარკეტერი Spotify-ის მედია პარტნიორია

2021 წლის დასაწყისიდან, მსოფლიოში წამყვანი მუსიკალური სტრიმინგ პლატფორმა Spotify უკვე საქართველოს ბაზარზეც ოფიციალურად ოპერირებს. გასული წლის შემოდგომიდან კი მარკეტერი Spotify-ის მედია პარტნიორი გახდა, რის ფარგლებშიც ყოველთვიურად შემოგთავაზებთ Spotify-ზე ქართული მუსიკალური ინდუსტრიის საინტერესო სტატისტიკას. ქვემოთ მოცემულ საინფორმაციო ბარათებზე შეგიძლიათ იხილოთ 2023 წლის თებერვლის თვის მონაცემები.

 



Bing-ის საძიებო სისტემას პერსონალობის არჩევის ფუნქცია ემატება — რას მოიცავს ის?

„მაზდა ცენტრი თეგეტა“ – წლის მთავარი სპორტული მოვლენის ფინიშის ხაზთან