in

Spotify-მ რეკლამის განმთავსებლებს იქ მიაკითხა, სადაც ყველაზე დიდ დროს ატარებენ

მართალია, რეკლამის განმთავსებლები Spotify-ის ჯერ კიდევ მხოლოდ აუდიო პლატფორმად მიიჩნევენ, მაგრამ ბრენდი ამტკიცებს, რომ ამაზე ბევრად მეტია. იმაზე ვიზუალურიც, ვიდრე ოდესმე ყოფილა. აქ კი ვიდეორეკლამებს მოიაზრებს. თუმცა ეს ამბავი მედია გეგმის ავტორებამდე იყო მისატანი, ამიტომაც მათ იქ მიაკითხა, სადაც ყველაზე დიდ დროს ატარებენ:

BOG

ვიცით, რამდენად მნიშვნელოვანია მედია გეგმები ჩვენს ინდუსტრიაში და რომ ისინი ჩვენი კამპანიების უცნობი გმირები არიან. Spreadbeats-ით კი გვინდოდა, ის კრეატიულობა და ენერგია შეგვეტანა ამ პროცესში, რომლითაც Spotify-ის ბრენდი არის ცნობილი, რათა რაღაც უნიკალური შეგვექმნა ინდუსტრიისთვის, — განმარტავს ადრიან ბინჰემმი, გაყიდვების ხელმძღვანელი.

კამპანიაზე Spotify-მ, Uncharted-თან და FCB NY-თან ერთად, იმუშავა. შედეგი კი აი ასეთია: 2025 – Clio Awards – Grand Winner x 4; 2025 – Clio Awards – Gold Winner x 6; 2025 – Clio Awards – Silver Winner x 2; 2025 – Clio Awards – Bronze Winner x 4.

Jameson-ის მუსიკალური პროექტი და კამპანია SOPO ბენდთან ერთად

„ბიზნეს დიალოგი 2025“— ლიბერთის შეხვედრები ბიზნესთან გრძელდება