in

რას უსმენდა საქართველო?! – Spotify-ის აპრილის სტატისტიკა

2021 წლის დასაწყისიდან, მსოფლიოში წამყვანი მუსიკალური სტრიმინგ პლატფორმა Spotify უკვე საქართველოს ბაზარზეც ოფიციალურად ოპერირებს. გასული წლის შემოდგომიდან კი მარკეტერი Spotify-ის მედია პარტნიორი გახდა, რის ფარგლებშიც ყოველთვიურად შემოგთავაზებთ Spotify-ზე ქართული მუსიკალური ინდუსტრიის საინტერესო სტატისტიკას. ქვემოთ მოცემულ საინფორმაციო ბარათებზე შეგიძლიათ იხილოთ 2023 წლის აპრილის თვის მონაცემები

Nami8 – ბრენდი, რომელმაც საქართველოში წყლის სმის კულტურის შეცვლა დაისახა მიზნად

ფრილანსერად მუშაობის სტილი და უპირატესობები