in

რას უსმენდა საქართველო?! – Spotify-ის ივნისის სტატისტიკა

2021 წლიდან მარკეტერი Spotify-ის მედია პარტნიორია


2021 წლის დასაწყისიდან, მსოფლიოში წამყვანი მუსიკალური სტრიმინგ პლატფორმა Spotify უკვე საქართველოს ბაზარზეც ოფიციალურად ოპერირებს. გასული წლის შემოდგომიდან კი მარკეტერი Spotify-ის მედია პარტნიორი გახდა, რის ფარგლებშიც ყოველთვიურად შემოგთავაზებთ Spotify-ზე ქართული მუსიკალური ინდუსტრიის საინტერესო სტატისტიკას. ქვემოთ მოცემულ საინფორმაციო ბარათებზე შეგიძლიათ იხილოთ 2022 წლის მაისის თვის მონაცემები

 


რა გავლენა აქვს Web3-ს ბრენდებზე?

როდესაც ანკა ჩოჩია და არქიტექტურა საუბრობენ