in

რას უსმენდა საქართველო?! – Spotify-ის მარტის სტატისტიკა

2021 წლიდან მარკეტერი Spotify-ის მედია პარტნიორია

2021 წლის დასაწყისიდან, მსოფლიოში წამყვანი მუსიკალური სტრიმინგ პლატფორმა Spotify უკვე საქართველოს ბაზარზეც ოფიციალურად ოპერირებს. გასული წლის შემოდგომიდან კი მარკეტერი Spotify-ის მედია პარტნიორი გახდა, რის ფარგლებშიც ყოველთვიურად შემოგთავაზებთ Spotify-ზე ქართული მუსიკალური ინდუსტრიის საინტერესო სტატისტიკას. ქვემოთ მოცემულ საინფორმაციო ბარათებზე შეგიძლიათ იხილოთ 2022 წლის მარტის თვის მონაცემები

#პორტფოლიო – 10 რეკლამა Leavingstone-ის ნამუშევრებიდან

ნახეთ: ტომ ჰეგენის გადაღებული მზის თბოელექტროსადგურები