in

Spotify-მ მუსიკის მოყვარულების საზაფხულო სიმპტომები გამოავლინა

რამდენჯერ დაგინახავთ ქუჩაში ადამიანი, რომელიც მუსიკას ჰყვება? ახლა ეს მოძრაობები Spotify-მ საზაფხულო სიმპტომებად მონათლა და კამპანიაშიც გვაჩვენა, რას აკეთებენ მუსიკის მოყვარულები ზაფხულის ჰიტების მოსმენისას. მუსიკის რიტმზე თავით აყოლას Chicken Neck უწოდეს, სხეულის ენით სიმღერას Lip Syncosis, ხოლო მეტად აზარტში შესულ მოცეკვავეებს Lead Finger Disorder-ის დიაგნოზი დაუსვეს:

BOG

Summer Hits Symptoms-ის კამპანიაზე სარეკლამო სააგენტო Dentsu Creative Italy-მ იმუშავა. 

Starbucks აპირებს, სრულად გადავიდეს მრავალჯერადი გამოყენების ჭურჭელზე

როგორ მოვიქცეთ, როცა ისეთ რჩევას გვაძლევენ, რაც არ გვითხოვია