16
ივნ
2017

„10 მცნება“ – რეზი ნიჟარაძე / Spotlight 2016

16 ივნ 2017

Spotlight  ყოველწლიური მარკეტინგული ღონისძიებაა, რომელშიც ქართველი პროფესიონალები, დაინტერესებულ აუდიტორიას, საკუთარ გამოცდილებას უზიარებენ. პროექტს, რომლის მიზანია ბიზნესისა და მასში დასაქმებული ადამიანების განვითარება,  Marketer.ge 2013 წლიდან ახორციელებს.

Spotlight 2016 – ის ერთ-ერთი სპიკერი,  HOLMES&WATSON-ის „ექაუნთ” დირექტორი, რეზი ნიჟარაძე „10 მცნებაზე” საუბრობს, რომლის დაცვაც, მისი აზრით, მარკეტინგსა და სარეკლამო სფეროში, წარმატებისთვის აუცილებელია.

როგორც რეზი ნიჟარაძემ პრეზენტაციისას აღნიშნა, პირველი 5 მცნება – „ასუნთქე ბრენდი შენი”, „არა იდეა კლა”, „არ დაგენანოს ფული შენი”, „სამიზნე აუდიტორიას უყურე თანასწორად, არა ზემოდან”, „ნუ იტყვი ყველაფერს ერთად” – მარკეტერებმა უნდა „დაიცვან”, დანარჩენი 5 კი – „არა იპარო”, „ითამაშე მუშაობის ნაცვლად”, „გიყვარდეს ბრენდი მისი, როგორც საკუთარი”, „დაარწმუნე მეწყვილე და ერთად დაარწმუნებთ მთელ სამყაროს”, „ილაპარაკე რენდომად”- „ედვერთაიზერებმა”.

განხილვა