Starbucks-მა ბიზნესის გაფართოების მიზნით ახალი სტრატეგია აირჩია და ყავის ბიზნესიდან უფრო ჯანმრთელ და მოთხოვნად პროდუქტზე შეაჩერა არჩევანი და როგორც ჯეფ ჰანსბერმა, (ქსელის გაფართოების პრეზიდენტი) განაცხადა 2012 წლიდან Starbucks-ი ნატურალური წვენების ბარებს მთელს ამერიკაში გახსნის.
Starbucks-მა პირველ ეტაპზე 30 მილიონად შეისწყიდა კალიფორნიაში უკვე არსებული ნატურალური წვენების ბიზნესი და ახლა მის გაფართოებას გეგმავს. Starbucks-ის ეს გადაწყვეტილება უკავშირდება ამერიკაში ნატურალურ და ჯანსაღ პროდუქტზე მოთხოვნის ზრდას, შესაბამისად 2012 წლის პრიორიტეტს ამერიკის ბაზარი წარმოადგენს.