in

Starbucks-ის ზამთრის კამპანია თოვლისა და ზამთრის გარეშე

„ამ ზამთარში Starbucks-ში ყველასთვის არის ცივი, ცხელი, ნაღებიანი თუ ნაღების გარეშე სასმელები, არის ნებისმიერი გემოვნების, სურვილისა და განწყობისთვის“- ასე წარადგინა მსოფლიოში ცნობილმა ყავის ბრენდმა ზამთრის კამპანია, რომლის საკომუნიკაციო ვიდეორგოლებში არც სიცივეა, არც თოვლი და არც ზამთარი – ამჯერად, „სტარბაქსმა“ გადაწყვიტა, სითბოსა და მზეზე გაეკეთებინა აქცენტი და ასე შეექმნა, წელიწადის ამ დროს, მომხმარებლებისთვის კარგი განწყობა.

 

„UG სკოლის“ მოსწავლეები საერთაშორისო სამეცნიერო ტურნირზე მიემგზავრებიან

3 გზა, თუ როგორ გავზარდოთ გუნდში კრეატივი