in

Tinder ინდოეთში – ვირტუალური დასაწყისის გამაოგნებელი რეალობა

სოციალურმა ქსელმა Tinder-მა ინდოეთისთვის ბოლივუდის მუსიკალურობით შთაგონებული ახალი სარეკლამო ვიდეორგოლი შექმნა. სააგენტო BBH-ის მიერ მომზადებული 90 წამიანი მხიარული სანახაობა Tinder-ის ფუნქციებს საკმაოდ ორიგინალურად და საინტერესოდ აღწერს. გვერდი, რომელიც უამრავი ადამიანის გაცნობისა და ახალი ურთიერთობების ჩამოყალიბების საშუალებას აძლევს თავის მომხმარებელს, უკვე ინდოეთშიც დიდი პოპულარულობით სარგებლობს. ახალი ვიდეორგოლი კი საზოგადოების გაცილებით უფრო ფართო ნაწილის დაინტერესების კარგი მცდელობა გამოვიდა.

 

ავტომობილი-თოვლმავალი! – Nissan-ის ახალი მოდელი

BMW X4-ის ვიზუალურად და ფუნქციურად გაუმჯობესებული მოდელის ექსტრემალური სანახაობა