in

“Stay in the Game” — Pringles-ის ახალი კამპანია

Pringles-მა გადაწყვიტა, კრეატიული ვიდეორგოლით კომპიუტერის არსებობის პირველ დღეებს დაჰბრუნებოდა და ასე გაეცნო თავისი ახალი კამპანია, “Stay in the Game”.

ვიდრე მეტავერსის, ღრუბლოვანი სერვისებისა და ვირტუალური რეალობის სამყაროში შევაბიჯებდით, მოთამაშეები კომპიუტერულ თამაშებს ორობითი კოდის ხმის გამოყენებით აზიარებდნენ. ახლა კი 40 წლის იუბილეს აღსანიშნავად, პოპულარულმა ბრენდმა, რომელიც თამაშების ინდუსტრიაშიც ოპერირებს, გადაწყვიტა, Pringles ჩიპი ბინარული კოდის ხმის გამოყენებით გაეზიარებინა.

ეს ახალი Mind Popping კამპანია თარიღდება 80-იანი წლების დასაწყისით და 8-ბიტიანი სახლის კომპიუტერის რევოლუციით, კერძოდ, ZX Spectrum-ით. ვიდეორგოლში ის დაფუძნებულია Pringlesonic ჩიპზე — 8-ბიტიან გამოსახულებაზე, რომელიც ორობითი კოდის ხმით არის შექმნილი.

რეკლამაზე იმუშავა სააგენტომ Grey London.

10 ციფრული პროდუქტი, რომელიც სტარტაპებს პროცესების ოპტიმიზაციაში დაეხმარება

Wrigley’s Extra-ს რებრენდინგი და ახალი იდენტობა