Stella Artois ერთ – ერთი ბოლო სარეკლამო აბრა მხოლოდ მაშინ ჩანს, როდესაც ცხელა. რეკლამის სისტემა Liveposter და Posterscope-ს ეკუთვნის.
მასში ჩამონტაჟებულია რადარები, რომლებიც დიდი ბრიტანეთში საშუალოზე მაღალი ტემპერატურის დროს აქტიურდება. ეს იმას ნიშნავს, რომ ბანერი მხოლოდ გარკვეული ტემპერატურის დროს შეგვიძლია დავინახოთ.
სარეკლამო კამპანია ნაწილია Anheuser-Busch InBev-ს უფრო მასშტაბური კამპანიის, რომელიც სხვა ლუდსახარში კომპანიებისთვის იგივე სტილის ბანერების დამზადებას გეგმავს.
Stella Artois-ის მარკეტინგის მენეჯერის განცხადებით 2013 წლის ზაფხული ძალიან “ცხელი” იქნება და მომხმარებელიც საჭირო დროს მიიღებს რეკლამას.