25
Oct
2019

„გახსოვდეთ, რომ ვარსკვლავებს უნდა უყუროთ და არა – მიწას“

25 Oct 2019

Elit Electronics


 

სტივენ ჰოკინგი სარეკლამო სამყაროში კვლავ ცოცხალია.

Google ბრენდია, რომელიც ცნობილი ფიზიკოსის ინსპირაციულ ენას საკუთარი პროდუქტის შესაძლებლობების წარმოსაჩენად იყენებს.

„გახსოვდეთ, რომ ვარსკვლავებს უნდა უყუროთ და არა – მიწას“, – ამბობს სტივენ ჰოკინგი. „გუგლი“ კი, თავის მხრივ, Pixel 4-ის ღამის გადაღების ფუნქციასა და ასტროფოტოგრაფიის რეჟიმს გვთავაზობს.

რეკლამა „გუგლშივე“ შეიქმნა, ჯოფ მაკგენის მიერ, Hecho Studios-დან.

სტივენ ჰოკინგი, სიცოცხლის განმავლობაში, რამდენიმე სარეკლამო კამპანიაში გამოჩნდა, კიდევ უფრო მეტში კი, მისი ხმა გამოიყენეს.

განხილვა