in

Stimorol – ცოტა რამ ბრენდზე, რომელიც 90-იანებს გვახსენებს

ექვს ათწლეულზე მეტი ხნის განმავლობაში, საღეჭი რეზინი Stimorol იყო ჯანსაღი სუნთქვისა და გამამხნევებელი გემოს საერთაშორისო სიმბოლო. თუმცა ისტორია ამ საკულტო ბრენდის მიღმა კიდევ უფრო შორს მიდის. ალბათ, ბრენდის სათავგადასავლო რეკლამებიც გემახსოვრებათ 90-იანი წლებიდან. დიახ, სანამ თქვენ დილის გემრიელ ყავას იმზადებთ, ჩვენ Stimorol-ზე მოგიყვებით.

Stimorol-ის ისტორია იწყება 1915 წელს, როდესაც ჰოლგერ სორენსენმა დანიური კომპანია Vejle Caramel-og Tabletfabrik დააარსა. კომპანიას მოგვიანებით დაერქვა Dansk Tyggegummifabrik A/S. ის იქცა საკონდიტრო მრეწველობის ძლიერი ცენტრად, რამაც გზას გაუხსნა Stimorol-ის წარმატების ისტორიას.

კომპანიისთვის გარდამტეხი აღმოჩნდა 1956 წელი. სწორედ მაშინ გამოჩნდა ბაზარზე Stimorol-ის საღეჭი რეზინი. თავად სახელი მიანიშნებს პროდუქტის მთავარ სარგებელზე – სტიმულაციისა და სიგრილის ერთობლიობაზე. ამ ინოვაციურმა საღეჭმა რეზინმა სწრაფად მიიპყრო სკანდინავიელი მომხმარებლების ყურადღება და თავისი უნიკალური გემოთი და გამამხნევებელი თვისებებით თავი უამრავ ადამიანს შეაყვარა.

სკანდინავიაში Stimorol-ის ასეთმა სწრაფმა ზრდამ ხელი შეუწყო მისი მასშტაბების გაფართოებას. 1959 წლისთვის, ბრენდმა გადაკვეთა საზღვრები, შევიდა ჰოლანდიის ბაზარზე და მალევე დაიმკვიდრა ადგილი ევროპული მაღაზიების თაროებზე. გაფართოების ამ პერიოდმა გააძლიერა Stimorol-ის პოზიციონირება. ის იქცა მაღალი ხარისხის საღეჭ რეზინად, რომელსაც ყველა ასაკის ადამიანი მოიხმარდა.

Stimorol-მა დიდხანს შეინარჩუნა მოწინავე პოზიცია. ამას დაემთხვა მომხმარებლის მზაობაც უფრო ჯანსაღ პროდუქტებზე გაეკეთებინათ არჩევანი. უშაქრო ალტერნატივებზე მზარდი მოთხოვნის შედეგად, 1978 წელს, ბრენდმა წარმოადგინა უშაქრო რეზინი. ამ ნაბიჯით Stimorol კიდევ უფრო აქტუალურად იქცა.

დღეს, Stimorol კვლავაც ლეგენდარული გლობალური ბრენდია, რომელიც ბევრი ჩვენგანისთვის 90-იანებთან ასოცირდება. საინტერესოა, რომ ბრენდმა მოიპოვა ჯილდოები პროდუქტის დიზაინისა და შეფუთვისთვის, რაც ადასტურებს მის ერთგულებას უწყვეტი განვითარების მიმართ.

რუბრიკის „ყავასთან საკითხავი“ წარმდგენია Dunkin’.

„სქრინფლეი“ — ადგილი, სადაც ყველა იდეა სცენარად იქცევა

„With Love, Since 1837“ — კამპანია Tiffany & Co-ს მემკვიდრეობაზე