28
May
2018

წელს ზემოთ შიშველი სელფების ეპიდემია! – კამპანია #PutAShirtOn

28 May 2018

Elit Electronics


ყოველ 7.3 წამში სოციალურ ქსელებში მამაკაცის მორიგი, მაისურის გარეშე გადაღებული სელფი ვრცელდება. უკვე თითქმის ეპიდემიად ქცეული ეს ჩვეულება კომპანია Fruit of the Loom-ისთვის აშკარად მიუღებელია და სწორედ ამიტომ, სპეციალური კამპანია #PutAShirtOn წამოიწყო. Fruit of the Loom-მა, სააგენტო CP+B-ის დახმარებით, პროგრამა შეიმუშავა, რომელიც სოციალურ ქსელებში განთავსებულ მსგავს სელფს ავტომატურად აფიქსირებს და მასზე კომენტარის სახით #PutAShirtOn-ს ტოვებს.

 

განხილვა