ბრაზილიურმა სააგენტო Marisa-მ ინტერნეტ პროექტის Strip Commerce-ის რეალიზება დაიწყო.
სააგენტომ ჟურნალებში Playboy და VIP ქალის საცვლების რეკლამა განათავსა. მყიდველს შეუძლია საცვლების ყიდვა და სანამ ის ყიდვის ხელშეკრულებას ავსებს, ეტაპობრივად მოდელიც შიშვლდება. სტატისტიკის მიხედვით, საცვლებს საჩუქრად კაცების მხოლოდ 2% ირჩევს. პროექტის მიზანი იყო მომხმარებელში, კერძოდ მამაკაცებში გაყიდვების გაზრდა. Strip Commerce-მა მობილური რეკლამის კუთხით Cannes Lions 2014 -ზე ბრინჯაო მიიღო.
http://youtu.be/-bQNFKsZgCU