Subaru ტრავმირებული და დასახიჩრებული ძაღლების მხარდასაჭერად კამპანიას იწყებს. ბრენდი თავის მომხმარებლებს და არა მარტო მათ, სთხოვს თუ კი შინაური ცხოველის აყვანას გადაწყვეტენ, თავშესაფრებიდან სწორედ ასეთი ძაღლები წამოიყვანონ.
„შეიძლება მათ არ აქვთ თვალი, ან ფეხი, მაგრამ აქვთ გული . . . ისინი, თქვენ ოჯახებს სულ ბოლოს შემოუერთდებიან, მაგრამ თქვენს გულში პირველ ადგილს დაიკავებენ“!
Subaru-ს ეს კამპანია, რომელიც ძაღლების საერთაშორისო დღეს ეძღვნება (22 ოქტომბერი), 1 თვეს გაგრძელდება.