in

სუბარუს რომანტიკული კამპანია გრძელდება

მაშინ, როდესაც ავტომწარმოებლები თავის რეკლამებში ცდილობენ მანქანის მოძრაობაზე, სისწრაფეზე და დიზაინზე ყურადღების გამახვილებას, სუბარუ 5 წელზე მეტია რეკლამების მთავარ  თემად –  სიყვარულს ირჩევს.  

სიყვარული ყველაფრის საწყისია -> სიყვარული ზრუნვაა და პასუხისმგებლობაა -> სიყვარული მიზეზია უსაფრთხო  მანქანის ყიდვისა.

Love. It’s what makes a Subaru a Subaru 

http://youtu.be/_Wrd_AlvEYI

ბრენდების ბრძოლა გრძელდება (ნაწილი მესამე)

Google-ს თვალით დანახული სტაჟიორი