in

რა რეკლამები გავიდა Super Bowl-ზე დამატებით დროში?

BOG
BOG

Super Bowl-ის ისტორიაში დამატებითი დრო მეორედ დაინიშნა, რაც ბრენდებისთვის დიდ აუდიტორიაზე გასვლის კიდევ ერთ შანსს ნიშნავს. ეს Kansas City Chiefs-ისა და San Francisco 49ers-ის მატჩის დროს მოხდა. მანამდე კი მსგავსი ფაქტის მომსწრე 2017 წელს გავხდით, როცა ერთმანეთს Atlanta Falcons და New England Patriots დაუპირისპირდნენ.

ამგვარად, დამატებითი დრო Super Bowl-ზე შედარებით უპრეცედენტოა, თუმცა ბრენდებს აქვთ სტრატეგია — ზოგიერთი დროს მხოლოდ ოვერტაიმში ყიდულობს და თუ თამაში ჩვეულებრივ დასრულდება, ფულს დაუბრუნებენ. ზოგიერთი ამ რეკლამებს წინასწარ აქვეყნებს, მაგალითად 2017-ში ოთხივე რეკლამა წინასწარ გვქონდა ნანახი, ზოგიერთი კი, არა… წელს დამატებითი დრო CBS-ის შემოსავლების 35 მილიონი დოლარით გაზრდას ნიშნავდა და სულ 5 რეკლამას მოიცავდა:

Progressive

სადაზღვევო კომპანიამ დამატებითი დრო არსებული კრეატივით Watch Party გამოიყენა, რომელზეც სააგენტო VMLY&R-სთან ერთად იმუშავა:

Discover

საკრედიტო ბარათების ბრენდი თავის 30-წამიან რეკლამაში ვარსკვლავ ჯენიფერ კულიჯს გვაცნობს:

Monkey Man

Universal Pictures-მა ეს შანსი Super Bowl-ზე Monkey Man-ის თრეილერის გასაშვებად გამოიყენა, რომლის პრემიერაც 5 აპრილს გაიმართება:

Kung Fu Panda 4

კვლავ Universal Pictures-ს ვხედავთ — ამჯერად Kung Fu Panda 4-ის ფრაგმენტი გაგვაცნო, რომელიც 8 მარტს გამოდის:

State Farm

აი, აქ კი, არნოლდ შვარცნეგერი კარგი მეზობლის როლს ირგებს:

ნახეთ: ყველა ფილმის თრეილერი Super Bowl 2024-დან

მეცნიერებმა ბირთვულ სინთეზში ახალი რეკორდი დაამყარეს