ყოფილი ფეხბურთელი ტერი კრიუსი, მაპეტ შოუს თოჯინებთან ერთად, ტოიოტას ახალი რეკლამის გმირი გახდა.
ტოიოტას სარეკლამო კამპანიის “დიდი თამაშის” პირველი ვიდეოს პრემიერა სუპერთასის ფინალზე შედგა. ალბათ “დიდი თამაში” ყველაზე განსხვავებული კამპანია გამოვიდა, რადგან აქამდე, ტოიოტას რეკლამები ასეთი ფერადი და მხიარული არ ყოფილა.
შეიძლება ავტომობილის რეკლამები უფრო მომხიბვლელია, როდესაც აქცენტი ეფექტებს, ავტომობილის სიძლიერეს ან ელეგანტურობას ეთმობა, მაგრამ მეორეს მხრივ, როგორც იტყვიან “why not” – იყოს ავტომობილის რეკლამაც ფერადი, მხიარული და არასერიოზული.
ნახეთ და შეაფასეთ ტოიოტა თავისი ახალი სლოგანით “მოწყენილობის დრო არაა” #NoRoomForBoring
http://youtu.be/N5A3R4XqhOA
http://youtu.be/jjmwdLM478A
http://youtu.be/MWJKGzPlal4
http://youtu.be/m1E6GH-6L3M