in ,

რატომ არის მნიშვნელოვანი Young Lions Georgia-ს მხარდაჭერა?

უკვე მეორე წელია, კონკურსის მხარდამჭერები არიან თიბისი და SOCAR Georgia Petroleum. წელს, მხარდამჭერთა რიგებს შემოუერთდნენ: “ბილაინი”, “აჭარაბეთი” და CENN, USAID-ის პროექტის ფარგლებში. კანის ახალგაზრდული კონკურსის მხარდამჭერები Young Lions Georgia-ს ხელშეწყობის მნიშვნელობაზე საუბრობენ.

კოკა ქამუშაძე – თიბისის ბრენდისა და კრეატიული პროექტების ხელმძღვანელი

ლევან გიორგაძე, Socar Georgia Petroleum-ის დირექტორი

ნანა ჯანაშია, CENN-ის აღმასრულებელი დირექტორი

ქეთო ბარაბაძე, Adjarabet-ის ბრენდის ხელმძღვანელი

მარიამ კოპაძე, Beeline-ის მარკეტინგის ხელმძღვანელი


„საერთაშორისო გაყიდვების ინსტიტუტი“ Sales MBA-ზე მიღებას იწყებს

“რაგნარის” კამპანია, რომლისთვისაც დოლფ ლუნდგრენი საქართველოს ეწვია