in

ქირურგიული ძაფებით შესრულებული პორტრეტები Johnson&Johnson-ის კამპანიაში

ძაფები და ნაკერები თითქმის ყველა ქირურგიული ოპერაციის ნაწილია. იმისათვის, რომ მედიცინისა და ტექნოლოგიების გარშემო ცნობიერება აემაღლებინა Johnson & Johnson-მა წამოიწყო კამპანია. კამპანიის ფარგლებში, უკრაინელმა ხელოვანმა ზენ გალაგნიუკმა შექმნა ორი ნამუშევარი, რომლებიც მაიამიში, სამედიცინო სფეროს უდიდეს ღონისძიებაზე, Latin American Forum-ზე გამოიფინა.

ნახეთ: იაპონური „ბრინჯის ხელოვნება“

ბედნიერება, როგორც ბრენდის სტრატეგიის ნაწილი