in

სიყვარული მოდერნისტულად – Taco Bell-ს საქორწილო სერვისები მეტავერსში გადააქვს

Taco Bell აქვეყნებს პრესრელიზს, რომელშიც ნათქვამია, რომ რეალურ სამყაროში ქორწილების მასპინძლობის 5 წლის შემდეგ საქორწილო მომსახურებას მეტავერსიაში ახორციელებს.

სწრაფი კვების ქსელი აწარმოებს კონკურსს 6 სექტემბრამდე, რომელშიც დანიშნულ წყვილებს შეუძლიათ წარმოადგინონ სარეგისტრაციო ფორმა და ვიდეო, სადაც აღწერილია მათი სიყვარულის ისტორია, Taco Bell-ისადმი დამოკიდებულება და მიზეზი, თუ რატომ სურთ ვირტუალურად დაამყარონ კავშირი. გამარჯვებულები ამ შემოდგომაზე პერსონალიზებულ ღონისძიებას მიიღებენ მეტავერსში.

ციფრული ზეიმი იმეორებს ტიპურ საქორწილო ტრადიციებს, როგორიცაა სადღეგრძელოები, ცეკვები, აღთქმისა და ბეჭდების გაცვლა, ხოლო მათ, ვისაც არ შეუძლიათ დასწრება, შეუძლიათ შეკრების პირდაპირი ტრანსლაცია. Taco Bell ცდილობს გადაიტანოს შორეული, მაგრამ საოცრად წარმატებული კონცეფცია მეტავერსზე, რადგან ჰიბრიდული გამოცდილება უფრო გავრცელებული ხდება მარკეტინგში.

„სიყვარულისკენ სწრაფვის ეპოქაში, Taco Bell-ის მეტავერსიული ქორწილი საშუალებას მისცემს წყვილებს მონაწილეობა მიიღონ ვოიაჟში, რომელიც შეიძლება იყოს თანამედროვე სიყვარულის შემდეგი ევოლუცია – და ჩვენ ვამაყობთ, რომ ლიდერები ვართ“, – წერს Taco Bell. ამის შესახებ ხელმძღვანელმა შონ ტრესვანტმა განაცხადა.

ბრენდის წარმომადგენლები იღებენ მხოლოდ ერთ ჩანაწერს თითო ადამიანზე, მაგრამ Taco Bell მათ მოუწოდებს, განათავსონ თავიანთი წინადადებები Instagram-სა და TikTok-ზე, რათა მონაწილეობა მიიღონ #TacoBellMetaverseWeddingContest ტენდენციაში. სოციალური მედიის ვიდეოები უნდა იყოს ბმულის სახით და ატვირთოთ კონკურსის ვებსაიტზე.

კიდევ ერთი უპირატესობა, რომელსაც Taco Bell უსვამს ხაზს, არის ის შესაძლებლობები, რომლებიც შეიძლება განუხორციელებელი ყოფილიყო რეალურ ქორწილში. კომპანია შერჩეულ წყვილს სთხოვს, რომ გაუგზავნონ პირველი გასეირნების, პირველი ცეკვის ან რაიმე სხვა დამახასიათებელი ვიდეო, ავატარებისთვის შერჩეული იქნება შესაბამისი კოსტუმები, ხოლო საქორწილო მოწმობას ასევე ელექტრონულად მიიღებთ. აღსანიშნავია ისიც, რომ Decentraland დაფუძნებულია ბრაუზერზე, რაც ნიშნავს, რომ ვიზიტორებს არ სჭირდებათ ცალკე აპლიკაციის ჩამოტვირთვა შესვლის ნებართვის მისაღებად.

ბრენდი ზოგადად აქტიურად მიჰყვება ტექნოლოგიებს. გასულ წელს მან გამოუშვა სპეციალური Taco Bell NFT-ების ხაზი, რომელიც გაიყიდა ოცდაათ წუთში.

Subway-ს 3D ბილბორდი და ოცნების სენდვიჩები

აზროვნება ციფრულ მარკეტინგში — ყველაზე საჭირო კურსი ამ მიმართულებით