in ,

მუზეუმის კედლებიდან გამქრალი ნატურმორტები – Philips-ის კამპანია ჯანსაღ კვებასთან დაკავშირებით

სწრაფი და არაჯანსაღი კვების ეპოქაში, სულ უფრო და უფრო ცოტა ადამიანი აქცევს ხილს ყურადღებას. კომპანია Philips-მა გადაწყვიტა ისეთი კამპანია შეექმნა, რომლითაც საზოგადოების ცნობიერების ამაღლებას შეძლებდა და მათი კვების რაციონში ხილს თავის ადგილს დაუბრუნებდა. სააგენტო Ogilvy-სთან თანამშრომლობით, ბრენდმა ამსტერდამის მუზეუმში დამთვალიერებლებს უჩვეულო ტური მოუწყო. ნატურმორტები, რომლებიც ექსპონატების მნიშვნელოვან ნაწილს შეადგენდა, Philips-მა უცნაური სურათებით ჩაანაცვლა.

 

ნინო ზამბახიძე – #პირველისამსახური

Disney-ის პერსონაჟები ცნობილ სახეებთან ერთად – ფოტოკოლაჟი