in

Tastes OK — პეპსიმ კოკა-კოლას ირონიული კამპანიით „შეუტია“

BOG
BOG

კოკა-კოლასა და პეპსის შორის კრეატიული დაპირისპირება გრძელდება. ამჯერად Pepsi-მ უახლესი კამპანია ჩაუშვა, სახელწოდებით Tastes OK — ეს უკანასკნელი ცალსახა მიდგომას იყენებს იმის გამოსავლენად, რომ კოკა-კოლას სისუსტე თითქოს მის სახელშივე იმალება.

ბრენდმა კონკურენტის სახელწოდებაში — Coke-ში „დამალული“ OK ნაწილი აიღო მთავარ ორიენტირად, როგორც მინიმალური დონის დამაკმაყოფილებელი ნიშანი. კამპანიაზე სააგენტო Special-მა იმუშავა: „კოკა-კოლასა და პეპსის შორის ისეთი თამამი, პირდაპირი კონკურენცია მიმდინარეობს, რომ მივხვდით, რაღაც განსაკუთრებული იდეა გვჭირდებოდა“.

თანაც, როგორც ირკვევა, შთაგონება თავად Coca-Cola-ს მიერ გამოქვეყნებული ფოტოდან მიიღეს.

თბილისი მოლის ახალი სიცოცხლე იწყება

რა დაგეხმარებათ ჯანსაღი სამსახურებრივი კულტურის შექმნაში?