in

„თბილღვინო მასპინძლობისთვის” – ბრენდის ახალი საკომუნიკაციო პლატფორმა

კომპანია „თბილღვინოს“ ახალი საკომუნიკაციო პლატფორმა „თბილღვინო მასპინძლობისთვის” სააგენტო „Windfor’s“ -მა შექმნა. კამპანიის მიზანია, ბრენდის, როგორც „ქალაქის მასპინძელი ღვინის” პოზიციონირება.

https://www.facebook.com/tbilvinowines/videos/436729083643212/?v=436729083643212

ღვინის კუთხე

„საქართველო ღვინის და შესაბამისად მასპინძლობის სამშობლოა. სწორედ ამიტომ, „თბილღვინომ“ საუკეთესო მასპინძლებისთვის განსაკუთრებული პროდუქტი შექმნა. სხვადასხვა ბინის ინტერიერზე მორგებული – ღვინის კუთხე – რომელიც, მასპინძლობისთვის აუცილებელი ყველა აქსესუარითა და ატრიბუტიკითაა აღჭურვილი. ღვინის კუთხე – მობილური აქსესუარია, სადაც განთავსებულია თბილღვინოს ბოთლები და სხვადასხვა აქსესუარები – ჭიქები, ღვინის ბოთლის გასახსნელი ა.შ.

„კამპანიის ფარგლებში შეიქმნა ვებპლატფორმა Tbilvinohost.ge. მსურველებს შეუძლიათ დარეგისტრირდნენ და ატვირთონ ბინის სურათები ან airbnb.com, booking.com ბმული, სადაც მათი ბინის ფოტოები და ინფორმაციაა განთავსებული. აუცილებელი პირობაა, დაასაბუთონ რატომ იმსახურებენ „თბილღვინოს“ რჩეული მასპინძლების რიცხვში ყოფნას. მას შემდეგ რაც არჩევანი გაკეთდება, სრულიად უსასყიდლოდ, დავამონტაჟებთ რჩეული მასპინძლის ბინაში ღვინის კუთხეს და გარკვეული პერიოდის განმავლობაში, მათ ღვინით მოვამარაგებთ“, – ამბობენ „თბილღვინოს“ წარმომადგენლები.

 

[R]

BetterFly DDB-ს გენერალური მენეჯერი დავით ბალიაშვილი გახდა

ქართული სტიკერები ვაიბერში „სილქნეტისაგან“!