in

ყველაზე ჩვეულებრივი ამბავიც კი არაჩვეულებრივად იქცევა – თუ მას ერთად ვქმნით – მამების დღის აღნიშვნას „თეგეტა“ შეურთდა

საქართველოში მამების დღე უკვე მეათედ აღინიშნება. მისი დაწესების მიზანი ბავშვის აღზრდის პროცესში მამების ჩართულობის გაზრდა და ამ კუთხით ცნობიერების ამაღლებაა. „მამების დღესთან“ დაკავშირებით „თეგეტა ჰოლდინგმა“ გაეროს მოსახლეობის ფონდის საქართველოს ოფისთან ერთად ვიდეორგოლი მოამზადა. მასში ჰოლდინგში დასაქმებული მამები და მათი შვილები მონაწილეობენ. გენდერულ საკითხებზე ზრუნვა, სწორედ „თეგეტა ჰოლდინგის“ კორპორაციული მდგრადობის მნიშვნელოვანი საკითხია.

დამკვეთი: თეგეტა ჰოლდინგი
სტრატეგიული კომუნიკაციების დეპარტამენტის ხელმძღვანელი: თათია ხორბალაძე
CSR მენეჯერი: მარიამ ჯაფარიძე
ფროდაქშენი: RAW Production
რეჟისორი/DOP: ლადო მჭედლიშვილი
ოპერატორი: კოტე ჩაბაკაური
გაფერი: გიორგი მახარაშვილი
AC: გიორგი წამალაიძე
Sound: გიორგი კობახიძე
ტექნიკური ასისტენტი: ნიკოლოზ გურგენიძე
Makeup: ნინო გუგუშვილი
VO: კახა კინწურაშვილი
მონტაჟი, ფერის კორექცია: RAW Production
ქოფი: მარიამ ჩხოლარია
ლოკაცია: თეგეტა მოტორსი
მონაწილეობენ:
ქრისტი ვაშაკიძე, მიშა ვაშაკიძე
ანა დანელია, ლევანი დანელია
ელენე სამხარაძე, მირზა სამხარაძე
ანასტასია ჩიტიშვილი, ჯიმი ჩიტიშვილი
ლუკა ებრალიძე, ბექა ებრალიძე
ფსიქოლოგი: მარიამ ხვადაგიანი
განსაკუთრებული მადლობა UNFPA Georgia-ს გუნდს და ევროკავშირის წარმომადგენლობას საქართველოში

[პარტნიორის კონტენტი]

„რას ფიქრობ?“ – ლიბერთიმ, სამომხმარებლო სესხების საზაფხულო შეთავაზება დაიწყო

„ბიზნესდაჯილდოება 2025-ზე” ცხრა წლის განმავლობაში ყველაზე მეტი ბიზნესი დარეგისტრირდა