in ,

ტექნოლოგია და სილამაზე – რა როლს ასრულებს ინოვაციები ესთეტიკის ინდუსტრიაში

თითქმის ყველა ინდუსტრია გაციფრულდა და სილამაზის ინდუსტრია თითქოს მაინც ბოლომდე არაა ამ ეტაპზე მისული. დროა, მან გადადგას მნიშვნელოვანი ნაბიჯები და შევიდეს ვირტუალურ სამყაროში. 

კოსმეტიკური ინდუსტრია უსწრაფესად იზრდება და მოსალოდნელია, რომ ის 2023 წლის ბოლოსთვის 806 მილიარდ დოლარს მიაღწევს. ეს ყველაფერი შესაძლებელი ბრწყინვალე ტექნოლოგიების შემოსვლით გახდა. AI და AR ტექნოლოგიებმა შეცვალა ყიდვის მეთოდები, რაც იმაზე მეტყველებს, რომ ელექტრონული კომერციის მომავალი შეიცვლება.

ის, რომ ადამიანებს შეუძლიათ სილამაზის პროდუქტების შეძენა საკუთარი სახლებიდან, უკვე ინოვაცია არ არის. ამან აიძულა ბიზნესი გაეფართოებინა/გადაეტანა ბიზნესი ონლაინ. ასევე, ისინი მუდმივად მუშაობენ მომხმარებლის გამოცდილების გასაუმჯობესებლად. 

AI-ის გამოყენება სილამაზის ინდუსტრიაში

ხელოვნური ინტელექტი დაგეხმარებათ მომხმარებლის პრეფერენციების უკეთ გაგებაში. ასევე, ეს ზრდის ბიზნესის გაყიდვებს. ბევრი ცნობილი სილამაზის ბრენდი, როგორიცაა LO’rèal, Estee Lauder, Sugar, Lakme და Maybelline, იყენებს AI-ს, რათა გამოირჩეოდეს სხვებისგან.

ვირტუალური პროდუქტის გამოცდა

ბევრს შეიძლება არ სმენია AR-ის შესახებ, მიუხედავად იმისა, რომ მას ყოველდღიურად იყენებენ. Instagram და Snapchat ფილტრები, რომლებსაც ყოველდღიურად იყენებთ. ისინი ყველა იკვებება გაძლიერებული რეალობით.

არსებობს ვირტუალური სარკეები, რომლებიც მუშაობს AR-ით და გაძლევთ საშუალებას, სცადოთ რამდენიმე კოსმეტიკური ნაწარმი რეალურ დროში. ბევრი აპლიკაცია, როგორიცაა YouCam Makeup და YouCam Perfect ძალიან პოპულარული სურათების რედაქტორებია. Heard of Estée Lauder, ცნობილი სილამაზის ბრენდი, იყენებს AI-ს, რათა შესთავაზოს ვირტუალური პროდუქტის გამოცდა.

პერსონალიზებული გადაწყვეტილებები

ხელოვნური ინტელექტი ასევე ეხმარება მომხმარებელს პერსონალური გადაწყვეტილებების მიწოდებაში. მანქანური სწავლება ასევე შეიძლება გამოყენებულ იქნას პიროვნების სახის სტრუქტურის, კანის ტიპისა და კანის ტონის გასაანალიზებლად. 

გარდა ამისა, შესაძლებელია ინდივიდებს სთხოვოთ შეავსონ კითხვარები სახის მკურნალობისა და შედეგების შესახებ, რომლებსაც ისინი ეძებენ. შემდეგ ალგორითმი აანალიზებს ინფორმაციულ მონაცემებს. ამის შემდეგ, ის გთავაზობთ კანის მოვლის რუტინას, რომელიც კარგად შეესაბამება ინდივიდების მიზნებს.

დავუშვათ, მომხმარებელს აქვს ცხიმიანი კანი, მაშინ ხელოვნური ინტელექტი ავტომატურად შესთავაზებს მას საუკეთესო ხელმისაწვდომ ვარიანტებს. ამის გამო მომხმარებლები თავს უფრო კმაყოფილად და ბედნიერად გრძნობენ, რაც კარგის ნიშანია, არა?

მაკიაჟის პრინტი

მოწყობილობა აყენებს მაკიაჟს თქვენს სახეზე და გაძლევთ იდეალურ იერს, მაკიაჟის გარეშე. აპლიკაცია სკანირებს ადამიანის კანს და ამის შემდეგ სვამს მაკიაჟს. მალავს ადიდებულ სისხლძარღვებს, მალავს ასაკობრივ ლაქებს და სხვა. 

შემცირებული ნარჩენების პროდუქტები

სანამ გაძლიერებული რეალობა და ხელოვნური ინტელექტი შემოვიდოდა სილამაზის ინდუსტრიაში, ტონობით სანიმუშო პროდუქტი იხარჯებოდა. პროდუქციას აწარმოებდნენ მომხმარებლებისთვის, რომლებსაც ის უნდა დაეტესტათ. 

ეს ნიშნავს მეტი ენერგიისა და რესურსების გამოყენებას კოსმეტიკის წარმოებისთვის, რაც თავის მხრივ, იწვევს ნახშირორჟანგის მაღალ ემისიას.

პირიქით, ახლა AR-ის დახმარებით, მთელი ეს ნარჩენები შეიძლება აღმოიფხვრას, რადგან ისინი პროდუქტს ვირტუალურად ამოწმებენ. მათი ვირტუალური ტესტირებით, ბრენდებს შეუძლიათ დაზოგონ ბევრი ფული, ენერგია და რესურსები. რაც მთავარია, ისინი დაიცავენ გარემოს ნარჩენებისა და გამონაბოლქვის აღმოფხვრით.

AI-ის მომავალი სილამაზის ინდუსტრიაში

პანდემიის მოსვლის შემდეგ ონლაინ სამყარო არსებითად მნიშვნელოვანი გახდა. ხალხმა უფრო და უფრო დაიწყო ონლაინ შოპინგი. ახლა პანდემია გაქრა, მაგრამ ონლაინ შოპინგის პრაქტიკა დარჩა და გაიზარდა. მოსალოდნელია, რომ ონლაინ გაყიდვები 48%-მდე გაიზრდება 2023 წლის ბოლოსთვის. ეს ნიშნავს, რომ ადამიანები სულ უფრო მეტ ინვესტიციას განახორციელებენ სილამაზის ინდუსტრიის ტექნოლოგიურ განვითარებაშიც.

რა ემართება ტვინს კონფლიქტის დროს?

უბრალოდ უნდა დაიწყო და სცადო – მარიამ გიგუაშვილმა გრაფიკული დიზაინის საავტორო კურსი შექმნა