იტალიურმა ტელეკომუნიკაციების ბრენდმა Wind-მა სარეკლამო სააგენტო Ogilvy&Mother-თან ერთად სოციალური სარეკლამო რგოლი გადაიღო, რომელიც ტექნოლოგიების და სმარტფონების დისკრედიტაციაზეა.
რეკლამის მთავარი გმირი ზრდასრული მამაკაცია, რომელსაც მამასთან მესიჯის ან e-mail-ის გაგზავნა სურს, მაგრამ შეტყობინების გასაგზავნად სულ სხვა გზას ირჩევს…
“ტექნოლოგია ჯერ კიდევ ყველაფერი არაა”. თუ აქამდე არ გინახავთ კომუნიკაციების რეკლამა, რომელიც ძველი ფორმის კომუნიკაციების პროპაგანდას აკეთებს, შეგიძლიათ ნახოთ და შეაფასოთ Ogilvy&Mother-ის ახალი ნამუშევარი.