Tesco Mobile-მა სუპერმარკეტის მობილური კამპანიის უახლესი თავი წამოიწყო, რომელიც მყიდველებს მოუწოდებს, ხელმისაწვდომი ფასდაკლებები მოიძიონ სასურსათო პროდუქტებისა და მობილური კონტრაქტის კომბინაციით.
„დახარჯეთ ნაკლები“ თაღლითურ ეტლს გვიჩვენებს, რომელიც ავტოსადგომის პანდუსზე, მიწისქვეშა გადასასვლელსა და ბალახიან ღობეზე ეშვება, სანამ გამვლელს დაეჯახება. იგი თავის ტელეფონზე კონკურენტი პროვაიდერის გაზრდილ გადასახადს უყურებს, ანიმაციური ურიკა კი ნაკლები ფასებისკენ უბიძგებს.
რეიჩელ სვიფტმა, Tesco Mobile-ის მარკეტინგის დირექტორმა, თქვა: „ჩვენ ვიცით, რომ ოჯახები აგრძელებენ ფინანსურ გამოწვევებთან ბრძოლას. და როგორც ძალიან დამხმარე ქსელი, ვცდილობთ, მომხმარებლებს საჭირო სერვისების მიწოდებაში დავეხმაროთ“.