გასულ კვირას, ბრიუსელში, 500 იღბლიანი ტურისტი უშუალოდ გახდა ქალაქის ღირსშესანიშნაობა. მას შემდეგ, რაც ბრიუსელში 2016 წელს მასობრივი ტერაქტული აქტები განხორციელდა, ტურისტების რაოდენობამ საგრძნობლად იკლო. ვითარების გამოსასწორებლად, Thalys-მა ორიგინალური კამპანიის განხორციელება გადაწყვიტა. ჰოლოგრამული გამოსახულების დახმარებით, კომპანიამ ტურისტები ქალაქის ღირსშესანიშნაობად აქცია. ამ აქტივობით Thalys-ს საზოგადოებისთვის იმის ჩვენება სურდა, თუ რამდენად მნიშვნელოვანი და ღირებულია თითოეული ტურისტი ბელგიისთვის.