in ,

ბრიუსელში 500 ტურისტის ჰოლოგრამული მონუმენტი დაიდგა! – ორიგინალური​ ტურისტული კამპანია

BOG
BOG

გასულ კვირას, ბრიუსელში, 500 იღბლიანი ტურისტი უშუალოდ გახდა ქალაქის ღირსშესანიშნაობა. მას შემდეგ, რაც ბრიუსელში 2016 წელს მასობრივი ტერაქტული აქტები განხორციელდა, ტურისტების რაოდენობამ საგრძნობლად იკლო. ვითარების გამოსასწორებლად, Thalys-მა ორიგინალური კამპანიის განხორციელება გადაწყვიტა. ჰოლოგრამული გამოსახულების დახმარებით, კომპანიამ ტურისტები ქალაქის ღირსშესანიშნაობად აქცია. ამ აქტივობით Thalys-ს საზოგადოებისთვის იმის ჩვენება სურდა, თუ რამდენად მნიშვნელოვანი და ღირებულია თითოეული ტურისტი ბელგიისთვის.

BOG
BOG

 

როგორ გავუქროთ ბავშვებს მონსტრების შიში? – IKEA-ს კამპანია

„მერსედესმა“ Maybach Ultimate Luxury-ის კონცეფცია წარადგინა