in

როგორ შეიცვლებოდა ჩვენი ცხოვრება ტექნოლოგიასთან საუბარი რომ შეგვეძლოს

ნიუ-იორკის სარეკლამო სააგენტო BBDO-ს განყოფილება, თავისი მორიგი ნამუშევრით შეეცადა გადმოეცა თუ როგორი იქნებოდა სამყარო ტექნიკასთან საუბარი რომ შეგვეძლოს.

ვიდეო რგოლის მთავარი გმირი პატარა ბიჭია, რომელსაც ადამიანებთან ლაპარაკი არ შეუძლია, სამაგიეროდ ის ხმოვან სიგნალებს გამოსცემს, რომლითაც ტექნიკას უკავშირდება.

ვიდეო “The boy who beeps” სარეკლამო სააგენტომ General Electric-ის დაუმზადა და ეს არის პირველი ვიდეო იმ ვიდეოების სერიიდან, რომლებიც წლის ბოლომდე გამოვა.

http://youtu.be/FmB8R2v5ZrE

Victoria Secret-ის 10 ყველაზე ცხელი რეკლამის კრებული

თანამედროვე ქართველი მხატვრები და “ლისი დეველოპმენტი”-ს საიმიჯო კამპანია