in

თქვენ გელით მთქნარება

BOG
BOG

აღიარებული ფაქტია, რომ ადამიანების 70% სხვის დამთქნარებაზე თვითონაც ამთქნარებს. ეს ფაქტი ყავა პელემ გამოიყენა და მთქნარების რეფლექსზე სარეკლამო კამპანია ააგო.

სააგენტო “Lew’Lara\TBWA”-მ მეტროს სადგურებში სენსორებით აღჭურვილი ბილბორდები დააყენა, რომელიც გამვლელზე რეაგირებდა და მთქნარებას იწყებდა. შედეგად თითქმის მთელმა სადგურმა მთქნარება დაიწყო და ამ მომენტში ყავა პელე გამოჩნდა, რომელმაც ძილის საწინააღმდეგოდ მომხმარებელს ყავა შესთავაზა.

“ჰაჩიკოს” ისტორია განსხვავებული ფინალით

Frixx- ახალი ქართული ჩიფსი და ნამდვილი ფრიკები! [EXCLUSIVE]