ფილმის პოპულარიზაცია კინოთეატრში გამოჩენამდეა საჭირო, ამისთვის კი ყველაზე საშიშ ხერხებსაც მიმართავენ, მაგალითად ბრაზილიაში ფილმის The Curse Of Chucky-ს რეკლამისთვის სწორედ ეს გზა აირჩიეს.
ღამე, ავტობუსის გაჩერებაზე ბილბორდი დაამაგრეს, რომლის შიგნით, თოჯინად გადაცმული ცოცხალი ადამიანი იჯდა.
ალბათ საკამათოა, რამდენად დადებითად მოქმედებს მომხმარებლის შეშინება და მიზანშეწონილია თუ არა პონტენციური მაყურებლის წინასწარ შეშინება, მაგრამ დასამახსოვრებელი კი ნამდვილად არის.
http://youtu.be/qxkvt19zFSE