Dash-მა მომხმარებლების გამხიარულება გადაწყვიტა და თავის პირველ სატელევიზიო რეკლამაში პოლიგამიურ ურთიერთობაში მყოფი ქალი გაგვაცნო, სხვაგვარად რომ ვთქვათ, ქალი 7 პარტნიორით… ასე კი The Drink That Has It All-ის პლატფორმაც შესთავაზა გულშემატკივრებს.
„გვინდოდა, ბრენდის ხასიათი წინ კომპრომისებზე უარის თქმით მიღებული სიამოვნების სახალისო წარმოდგენით წამოგვეწია“, — ამბობს პაილო სალომაო, The Or-ის მმართველი პარტნიორი.
სწორედ ამ მიზნით ბრენდმა ყველაზე დიდი ინვესტიცია ჩადო რეკლამაში და პოლიგამიური ბუნებით საკუთარი სასმლის უპირატესობები გვაჩვენა: