in

ქალი 7 პარტნიორით Dash-ისთვის ყველაზე ძვირიან რეკლამაში

Dash-მა მომხმარებლების გამხიარულება გადაწყვიტა და თავის პირველ სატელევიზიო რეკლამაში პოლიგამიურ ურთიერთობაში მყოფი ქალი გაგვაცნო, სხვაგვარად რომ ვთქვათ, ქალი 7 პარტნიორით… ასე კი The Drink That Has It All-ის პლატფორმაც შესთავაზა გულშემატკივრებს.

BOG

გვინდოდა, ბრენდის ხასიათი წინ კომპრომისებზე უარის თქმით მიღებული სიამოვნების სახალისო წარმოდგენით წამოგვეწია, — ამბობს პაილო სალომაო, The Or-ის მმართველი პარტნიორი. 

სწორედ ამ მიზნით ბრენდმა ყველაზე დიდი ინვესტიცია ჩადო რეკლამაში და პოლიგამიური ბუნებით საკუთარი სასმლის უპირატესობები გვაჩვენა:

თიბისი კაპიტალმა ყოველთვიური მაკროეკონომიკური მიმოხილვა გამოაქვეყნა

ოქროს მფლობელი კამპანიები Cannes Lions 2025-ის PR კატეგორიიდან