in

ამბავი სიმონეს საცხობში აყვანით იწყება! ჯაჭვური რეაქცია დაუნის სინდრომის მქონე ადამიანების დასაქმებაზე

21 მარტს, დაუნის სინდრომის მსოფლიო დღეა!

CoorDown-ის – იტალიური არასამთავრობო ორგანიზაციის ახალ რეკლამაში სტინგიც ჩაერთო და ჯაზის შესრულებით, დაუნის სინდრომის მქონე ადამიანების სამსახურში აყვანის პოზიტიურ ჯაჭვურ რეაქციაზე მუსიკით მოგვითხრო.

21 მარტს, დაუნის სინდრომის მსოფლიო დღეა და ნიუ-იორკულმა შემოქმედებითმა სააგენტო Small-მაც კრეატიული წვლილი შეიტანა ამ სინდრომის მქონე ადამიანების მხარდასაჭერად.

კამპანია დაუნის სინდრომის მქონე ახალგაზრდა ქალ სიმონეზეა, რომელიც საცხობში მუშაობს. ის ერთ-ერთ მომხმარებელზე შთაბეჭდილებას ახდენს – ადვოკატზე, იმდენად, რომ მას დაუნის სინდრომის მქონე ახალგაზრდა კაცის სამსახურში დასაქმების მოტივაციას აძლევს.

აქედან იწყება დაუნის სინდრომის მქონე ადამიანების დაქირავების ჯაჭვური რეაქცია.

ნახეთ და ისიამოვნეთ:

ნახეთ: აპლიკაციები, რომლებიც ხელოვნურ ინტელექტს იყენებს და ცხოვრებას გვიმარტივებს

Twitter-ზე უცნაური შეცდომა დაფიქსირდა – რამდენიმე მომხმარებელს ანგარიშზე წვდომა შეეზღუდა