in

შიშველი სიმართლე, სააგენტოებისა და კლიენტების ურთიერთობის შესახებ

ყველაფერი საინტერესო Cannes Lions-თვის, Cannes Lions-ზე და Cannes Lions-ის გამო ხდება. არც ამერიკულმა სააგენტო RPA იყო გამონაკლისი, სააგენტომ USA Today-სთან ერთად სარეკლამო კამპანია ჩაატარა.

The Naked Truth: An Unadulterated Look at the Agency/Client Relationship ანუ, შიშველი სიმართლე, რომლის მიზანია სააგენტოებსა და კლიენტებს შორის ურთიერთობების მოგვარება.

სპეციალურად აწყობილი საიტი GetNakedAtCannes.com აქცენტს მთლიანად კლიენტების და სააგენტოების ნდობაზე აკეთებს. ორივე მხარეს აქვს საკუთარი პოზიციის და აზრის დაფიქსირების უფლება, რადგან ამ ორის ურთიერთობა კრეატიულობაზე აისახება და იმ პროდუქტზე, რომელსაც შემდეგ ჩვენ, მომხმარებელს გვთავაზობენ.

გულშემატკივრობის დროა! სიტროენის ახალი რეკლამა

Privée – პირადი საბანკო მომსახურება