in

არაფერი ჟღერს სიმართლეზე უკეთ! The New York Times-ის კამპანია

საზოგადოებრივ ტრანსპორტს მომლოდინე საზოგადოება, ხშირად, გაჯეტებშია თავით ჩარგული, თუმცა, ამ დროს ისინი მნიშვნელოვანი სიახლეების გაცნობას ნაკლებად უთმობენ. იმისათვის, რომ ადამიანებამდე სიმართლე მიეტანათ, Miami Ad School-ის სტუდენტებმა სიახლის მუსიკალურ ფორმატში გადატანა გადაწყვიტეს და The New York Times-ის ახალი ამბები Spotify-ისა და ნიუიორკელი ქუჩის მუსიკოსების დახმარებით მიიტანეს ახალგაზრდებამდე. ეს ნაწილია The New York Times-ის კამპანიის “სიმართლე ამად ღირს”, რომელმაც კანის კრეატიულ ფესტივალზე გრან პრი მოიპოვა.

როგორი იქნება PlayStation 5 – Sony-მ ოფიციალური ვიდეო გამოაქვეყნა

გაიცანით სამშენებლო კომპანია „Elt Building“-ის ახალი ლოგო/იდენტობა