in

მეცნიერება ცნობადობის საპირისპიროდ — The Ordinary-ის კამპანია

ზოგჯერ საზოგადოების დიდი ნაწილი ბრენდის სახელს უფრო მეტ ყურადღებას აქცევს, ვიდრე რეალურ ძალისხმევასა და ხარისხს. The Ordinary-ის უახლესი კამპანია კი იმ ნამდვილი მეცნიერებისკენაა მიმართული, რომელიც თითოეული პროდუქტის უკან დგას. უფრო კონკრეტულად, სილამაზის ინდუსტრიაში ბრენდი უპირატესობას ანიჭებს გამჭვირვალობას — არ ცდილობს, რაღაც ლამაზი სახელები შეურჩიოს შრატებს, ლოსიონებს თუ კრემებს… მიზეზი კი მარტივია: როგორც თავად ამბობენ, „მეცნიერები ცუდი ქოფირაითერები არიან“.

BOG

საგულისხმოა, რომ კამპანიის ფარგლებში ბრენდმა კვლავ მონოქრომატული პალიტრა აირჩია, რაშიც ასევე მარტივი მიდგომა იკვეთება.

4Hospitals პრაქტიკული ქირურგიის აკადემიის ექსკლუზიური სპონსორია

ანიმაციური ვიდეორგოლი დედა-შვილის კავშირზე