ზოგჯერ საზოგადოების დიდი ნაწილი ბრენდის სახელს უფრო მეტ ყურადღებას აქცევს, ვიდრე რეალურ ძალისხმევასა და ხარისხს. The Ordinary-ის უახლესი კამპანია კი იმ ნამდვილი მეცნიერებისკენაა მიმართული, რომელიც თითოეული პროდუქტის უკან დგას. უფრო კონკრეტულად, სილამაზის ინდუსტრიაში ბრენდი უპირატესობას ანიჭებს გამჭვირვალობას — არ ცდილობს, რაღაც ლამაზი სახელები შეურჩიოს შრატებს, ლოსიონებს თუ კრემებს… მიზეზი კი მარტივია: როგორც თავად ამბობენ, „მეცნიერები ცუდი ქოფირაითერები არიან“.
საგულისხმოა, რომ კამპანიის ფარგლებში ბრენდმა კვლავ მონოქრომატული პალიტრა აირჩია, რაშიც ასევე მარტივი მიდგომა იკვეთება.