in

ნეკა თითის სევდა KFC-ს კამპანიაში

მიუხედავად მსოფლიო ცნობადობისა, KFC-სთვის საბერძნეთში ბრენდის იმიჯის შექმნა არც ისე მარტივი აღმოჩნდა. თუმცა სააგენტო Frank and Fame-ის დახმარებით, აუდიტორიასთან საინტერესო საკომუნიკაციო ფორმა მონახა.

კამპანიის ფარგლებში შექმნილი ვიდეორგოლი ბრენდის სლოგანზე – “finger lickin’ good” აიგო, რომლის დახმარებითაც, საბოლოო ჯამში, ხაზი იმას  ესმება, რომ KFC-ს პროდუქტების ჭამის შემდეგ, თითებს აუცილებლად გაილოკავთ.

თუმცა მანამდე, ამბის თხრობის სიურრეალისტური ფორმის დახმარებით, თითებისთვის მინიჭებულ უნივერსალურ ფუნქციებზე დაკვირვება და მათ შორის, ნეკა თითის თანაგრძნობა მოგვიწევს.

ACAG ევროპის საკომუნიკაციო სააგენტოების ასოციაციის წევრი გახდა

როგორ შევქმნათ გარემო სადაც ადამიანები ბედნიერად იმუშავებენ?