in

Ikea-ს ჰიპნოზი მომხმარებლებს

BOG
BOG

იკეამ თავისი ახალი კატალოგის მხარდასაჭერად სარეკლამო კამპანია წამოიწყო, რომლის მთავარი გმირი ჰიპნოზის სპეციალისტი ჯასტინ ტრანზი გახდა.

ახალი სარეკლამო კამპანიით იკეა მომხმარებელს მომავალში ჩახედვას და მის შეცვლას პირდება, სლოგანიც შესაბამისი შეარჩიეს – “The time travel experiment”.

იკეას ჰიპნოზისტი ერთ-ერთი ყველაზე დიდი შოუმენია, მხოლოდ ლას ვეგასში მას 600-ზე მეტი შოუ აქვს გაკეთებული. ვიდეოში მისი დავალებაა ახალგაზრდა წყვილები დააჰიპნოზოს და მომავლის კომფორტში გადაიყვანოს.

“იკეაში გვჯერა. რომ ყოველი დღე მნიშვნელოვანია. ყველაზე ჩვეულებრივ დღეებში ხდება ყველაზე დიდი სასწაული, როდესაც ყველაფერი ფორმას იცვლის და იცვლება. სწორედ ამ მომეტნებისთვის ვქმნით ჩვენ პროდუქტს. “

 

http://youtu.be/PXSuj4CIAOs

Red Bull GerGetIt 2014 – ესტაფეტური შეჯიბრი ნამდვილი ექსტრემალებისთვის!

ყველაზე საშინელი სამუშაო ადგილები.