in

პოპულარული Luxury ბრენდების Top 15

Luxe Digital, რომელიც ციფრული მარკეტინგისა და კომუნიკაციის მიმართულებით, მსოფლიოში ერთ-ერთი წამყვანი გამოცემაა, ინტერნეტში პოპულარულ, Luxury ანუ ძვირადღირებული ბრენდების Top 15-ს აქვეყნებს. მათი ინფორმაციით, ეს კომპანიები, ყოველთვის, მაღალი სეგმენტის მომხმარებლებისა და „ინფლუენსერების“ ყურადღების ცენტრშია.

გამოცემა წერს, რომ რეიტინი, „ონლაინ“ ამ ბრენდებზე მოთხოვნისა და პოპულარობის მიხედვით შეადგინეს. რაც შეეხება მეთოდოლოგიას, Luxe Digital-ის ინფორმაციით, კვლევისას გამოიყენეს Google-ის მონაცემები, რომელ ძვირადღირებულ ბრენდებს ეძებდნენ, ყველაზე ხშირად, საძიებო სისტემაში. გარდა ამისა, გაითვალისწინეს ამ კომპანიების ვებგვერდის მოხმარების სიხშირე, Traffic მათ ინტერნეტ პლატფორმებზე. ასევე, მხარდამჭერი, ერთგული აუდიტორიის მასშტაბურობა სოციალურ მედიაში და ბრენდების „ონალინ“ აქტივობები.

„თიბისიმ“ ეჯაილ ტრანსფორმაცია დაიწყო

დეველოპერული პროექტი გონიოს სანაპიროზე – Family Inn Gonio