ჰელოუინი დასრულდა და მარკეტერები საახალწლო კამპანიებისკენ გადაერთდნენ. ერთ-ერთი პირველი მათ შორის Sainsbury გახლავთ, რომელმაც წელსაც ჩვენთვის საყვარელ კეთილ გოლიათს მიაკითხა. ოღონდ ამჯერად მას მოულოდნელ სტუმართან უწევს გამკლავება, გიგანტთან, რომელმაც ყველა საშობაო საჭმელი მიირთვა, თუმცა ბოლოს პუდინგის გარეშე დატოვეს:
კამპანიაზე New Commercial Arts-ის სააგენტომ იმუშავა. ამასობაში კი John Lewis-მაც შემოგვთავაზა საშობაო კამპანია მამა-შვილობის შესახებ…












