in

Walking Dead-ის სისხლის ჩამბარებელი ობიექტი გაიხსნა.

BOG
BOG

პორტუგალიურმა სარეკლამო სააგენტო “Torke+CC”-მა  სისხლის ბანკისთვის სისხლსაცავის შექმნა გადაწყვიტა. პროექტის ყურადღება მათმა გადაწყვეტამ მიიპყრო, საცავის პოპულარიზაციისთვის ცნობილი სერიალი The Walking Dead-ი გამოიყენეს.

საცავში, რომელიც ამავდროულად მაღაზიაცაა, მხოლოდ ერთადერთი ვალუტაა – სისხლი. მაღაზიაში შეგიძლიათ ნებისმიერი პროდუქტის შეძენა, რომელიც თემატურად The Walking Dead-ს და ზომბებს უკავშირდება.

ამ წამოწყების გარშემო  სოციალურ ქსელში დისკუსიები მიმდინარეობს. აქცია პორტუგალიის საზღვრებს გასცდა და მასზე მთელი მსოფლიო ალაპარაკდა, როგორც საუკეთესო მაგალითზე თუ როგორ შეიძლება რეკლამამ ნემსის შიში დაგავიწყოთ.

შედეგი: დონორების რაოდენობა 51% გაიზარდა

TBILISI OPEN AIR 2014 6, 7 და 8 ივნისს გაიმართება

არასასიამოვნო პოსტერები, რომლებშიც დედები ჩვილებს ძუძუთი ტუალეტში კვებავენ