in

ნახეთ, როგორ უყურებენ უცხოპლანეტელები Netflix-ს

კამპანია Netflix-მა ოლიმპიურ თამაშებს დაამთხვია

Netflix ინტერპლანეტარულ სივრცეს ითვისებს – მას უკვე უცხოპლანეტელებიც ინტერესით ადევნებენ თვალს. ეს ბრენდის პირველი კამპანიაა, რომელიც წლის ერთ-ერთ ყველაზე მასშტაბურ ღონისძიებას დაამთხვიეს. პლატფორმა, რომელსაც უკვე 209 მლნ გამომწერი ჰყავს, მასშტაბებს მნიშვნელოვნად ზრდის და ვიდეორგოლიც სწორედ ამის გამოხატულებაა. კამპანიაზე Maleficent-ის, Star Trek-ისა და Avatar-ის რეჟისორმა რობერტ სტრომბერგმა იმუშავა.

რატომ იტყუებიან თანამშრომლები და რა უნდა გაკეთდეს ამის პრევენციისთვის?

რა სურათს ხედავთ, როდესაც წარმატებაზე ფიქრობთ? – Canon-ის კამპანია Tokyo 2020-ისთვის