in

ძლიერი რეკლამა, გარყვნილი მზერის წინააღმდეგ!

ინდოეთში გახშირებული სექსუალური ძალადობის წინააღმდეგ სარეკლამო კამპანია ორგანიზაციამ Whistling Wood International-მა წამოიწყო.

BOG

რეკლამაში 4 ისტორიაა, სადაც ქალები “უხერხული” მდგომარეობიდან გამოსვლის იოლ ხერხს პოულობენ. ოთხივე ისტორიას მთლიანობაში საერთო სიუჟეტი და კონცეფცია კრავს.  კონცეფციის აღქმაში ოპერატორის ნამუშევარმა და კადრირებამ ყველაზე მნიშვნელოვანი როლი ითამაშა.

“ნახეთ, როგორ სასაცილოდ გამოიყურებით, როდესაც ვიღაცას “აშტერდებით”

როგორი იქნება ლარის სიმბოლო?!

Leo Burnett და FX Goby მეტი კრეატიულობისკენ მოგიწოდებთ